Frissül a Kawasaki Ninja ZX-10R

Jelen esetben nem egy teljesen új modellről van szó, csak egy frissítésről, de a motor külseje igen látványosra és vagányra sikerült. A 998 köbcentis blokk teljesítménye 200 lóerő, a csúcsnyomaték pedig 114,9 Nm. A literes Ninjához új olajhűtőt és módosított elektronikus fojtószelepeket használtak, új a kipufogó, és a mérnökök módosítottak a váltó áttételezésén is. A fedélzeten 3 mód (sport, road, rain), valamint 4 szabadon konfigurálható user mód várja a versenyző kedvűeket. Új a színes, TFT műszerfal, amihez természetesen a telefonunkat is csatlakoztatni tudjuk. A korábbinál jóval kisebb fényszórók már LED-es egységek, amik súlya 450 g-mal kevesebb, mint a régi halogén lámpák. A fényszórók két oldalán lévő panelek aerodinamikai szerepe meghatározó, ennek köszönhetően 17% -kal nagyobb leszorítóerőt eredményez az előző modellhez képest.