BMW F900S: ahogy Luca Bar elképzeli

A Husqvarna Nuda 900 megépí­téséhez a svéd márka a BMW F800-as sorozat 798 köbcentis motorjával kezdett, majd félretette a soros kéthengeres motort egy 898 köbcentisért.

A Nuda 900 és a Nuda 900R marketingje során a BMW arról próbálja meggyőzni a közönséget, hogy a megbí­zható közúi motor képhez remekül kapcsolódhat a Husqvarna terepmotoros szemlélete. Mindkét cégnek érdekes folyamat ez, a végeredményt pedig mindenki csak í­zlelgeti még.

A BMW és a Husqvarna közötti együttműködés irányát megfordí­tva Luca Bar egy újabb motorkoncepciót alkotott. Az általa BMW F900S-nek nevezett járműhöz  Luca az F800S küllemét vette alapul, amihez egy újonnan feljaví­tott Husqvarna Nuda 900 köbcentis motort tett. ím  a változtatások terén nem állt meg ennél az új motornál, az F800-as kétgerendás védővázát tetszetősebbre cserélte. A karosszéria megújí­tásával az összhatás nagyon letisztultnak hat.