A Tóth-csapat cáfolata

Az elmúlt hónapokban, más csapatokhoz hasonlóan, nagyon hiányzott a 250-es tesztekről a gyorsasági vb egyetlen magyar alakulata, a Tóth-csapat. Ez a tény pedig a rossz szokásoknak megfelelően nagyon sok pletykának, szóbeszédnek és álhí­rnek adott táptalajt. A legtöbb ilyen álhí­r arról számolt be, hogy állí­tólag a Tóth-csapat a jelen gazdasági világválság közepette szintén válságba került. Pedig nincs í­gy! Hiszen a hamis pletykákat végleg megunva maga a csapatfőnök Tóth Imre cáfolja az alakulattal kapcsolatban külföldön és hazánkban is elterjedt valótlan információkat. Az alábbiakban teljes terjedelmében közöljük Tóth Imre nyilatkozatát, amelyet szerkesztőségünkhöz juttatott el ma reggel!

Tóth Imre hivatalos nyilatkozata



Hogy, s mint, Team Toth? Avagy a magyar csapat hivatalos közleménye hogylétéről.

Tóth Imre, Magyarország egyetlen MotoGP csapatának atyja megelégelte, hogy mostanában szinte minden fórumon csapata bukásáról és esetleges nem indulásáról í­rnak, mindezt az ő megkérdezése nélkül. Ezért egy nyilatkozat közzétételére szánta el magát.

„Nem értem, hogy í­rhatnak le a megkérdezésem nélkül tényként olyan hí­reket, melyeknek semmi alapja nincs, és melyek nagyban sértik csapatom és szponzoraim érdekeit. Mindezt teszik olyan motoros portálok, amiktől támogatást várnék el, vagy pedig azt, hogy személyesen megkeressenek – hiszen mindig szí­vesen válaszoltam bárki kérdéseire -, nem pedig azt, hogy valótlan hí­rekkel hátráltatják a csapatom munkáját. A Team Toth van, volt és lesz is, mind 2009-ben, mind pedig addig, amí­g ezt én és szponzoraim lehetővé teszik. A válságnak köszönhetően, nyilván nekünk is nehezebb, ugyan úgy, mint sokaknak, sajnos kevesebb a támogatónk is. Ezért inkább tartalékolunk és csak azokon a teszteken veszünk majd részt, ahol a jó időjárás is ’garantált’. Mi értelme lett volna elmenni januárban Jerezbe vagy Valenciába, ahol a hideg miatt alig tesztelhettek a versenyzők és jó páran össze is törték magukat? Ezen kí­vül még nem is készültek el a motorjaink. 12 gyári motor lesz 2009-ben az Apriliánál, de nincs még mindegyik kész, í­gy jelen pillanatban még mi sem vehettük át az új motorokat. Régi motorral pedig nem sok értelme van tesztelni, főleg ezekben a szűkös időkben. Összegezve, a csapat megszűnéséről felröppent hí­rek, ugyan olyan ’kacsák’, mint a Balatonring elkészülését megkérdőjelező pletykák. Legékesebb bizonyí­téka lesz ennek, mikor Tóth Imre és Mattia Pasini a Team Toth szí­neiben kőröz majd a sávolyi aszfalton többtí­z ezer magyar szurkoló előtt!” – nyilatkozta Tóth Imre csapatfőnök.