így is lehet védőfelszerelést reklámozni

Szándékos, vagy véletlen esés volt?

Látványos módot választott az Icon a legújabb, adventure gépekhez fejlesztett motoros ruházatának promóciójához. A védőfelszerelésekről ismert vállalat Scott Brightot kérte meg, hogy a Raiden UX kollekciót viselve üljön föl a KTM 450 Rally-ra és vegye célba a terepet.

 

A Dakar-rali versenyző látszólag rendesen oda is tette magát. A dűnéken és homokos csapásokon igen szép lendülettel verekszi keresztül magát, mí­g nem egyszer csak jó bizonyí­tékot szolgáltat arra, hogy a Dakar bizony a legkeményebb versenyek egyike.

 

Motorja hirtelen bepattog és egy ponton túl Scottnak már nem sikerül egyenesben tartani. A kontrolvesztés pillanatában lerepül a járműről és láthatóan igen nagyot esik.

 

 

Lévén, hogy védőfelszerelés gyártóról van szó, akár arra is gyanakodhatnánk, hogy a baleset nem véletlenül következett be, hanem az Icon í­gy próbálta meg demonstrálni az új termék képességeit. Azonban valahogy túlságosan élethűre sikeredett ehhez a „mutatvány”.

 

Bármi is az igazság, az biztos, hogy Scott egy pillanatnyi pihenő után felállt és minden gond nélkül folytatta úját. Ehhez persze az is kellett, hogy az osztrák ralimotor se váljon használhatatlanná egy ilyen perec után.