600 köbcenti verheti a Hayabusát?

Az idei sláger a feltöltés, és nem csak az elektromos motorok piacán.

A Tokyo Motor Show-n a feltöltés volt a sláger, a Kawasaki bemutatta a kompresszoros négyhengeresét, a Suzuki standján pedig a turbós Recursion tanulmányra csorgathattuk a nyálunkat.

 

Motorok Suzuki Recursion
Kattintson a képre a galériához!

 

Mí­g a Kawasaki meglehetősen szűkszavúan csak annyit árult el, hogy a motort házon belül fejlesztették, a Suzuki sokkal több információval kényeztet minket.

 

Motorok Suzuki Recursion

 

Az újonnan kiadott fotókon egyre jobban néz ki az intercooleres turbóval szerelt, 588 köbcentis, ví­zhűtéses kéthengeres. A Suzuki szerint a motor kis hí­ján 100 lóerőt ad le 8000-es fordulaton, csúcsnyomatéka pedig szintén 100 Nm, mely már 4500-nál rendelkezésre áll. A Recursion emellett mindössze 174 kilót nyom.

 

Motorok Suzuki Recursion

 

Kategóriájában tehát egyszerre könnyű és erős, ráadásul a szemnek is felettébb kellemes. Ki ne próbálná ki?

 

Motorok Suzuki Recursion

 

A japán gyártó remélhetőleg eljuttatja a gyártósorokig a Recursiont, és ezútal megtartja annak legfontosabb elemét, a feltöltött motort. Nem úgy, mint a B-King-nél, ugye.