A Victory Motorcycles New Yorkban bemutatta Core névre keresztelt tanulmánymotorját.

Úgy tűnik a motorkerékpár gyártóknál új trend van születendőben: a kicsit retro, ugyanakkor modern koncepció motorok bemutatása. Milánóban a BMW bemutatta a Lo Ridert, most pedig a Victory rukkolt elő egy hasonló kétkerekűvel. A motor a minimalizmus és retro bűvöletében készült. Nincs rajta semmi felesleges cicoma. Egy blokk, két kerék, egy nyereg – ami afrikai mahagóniból készült – és egy kormány. Minden egyes alkatrésznek funkciója van.
Szerencsére azonban a műszaki megoldásokkal nem a múltat idézik. 48 mm-es fordított WP teleszkópvillák vezetik, és 320 mm-es féktárcsákba harapó négydugattyús, radiális féknyergek lassítják az első kereket. Hátul egy 240 mm-es tárcsa fékezi a merev vázhoz rögzített kereket.

Az alumínium-öntvény hídváz rejti magában a 12,3 literes üzemanyagtankot is. Az aprócska tank és a merev váz valószínűleg nem teszi majd a hosszú távú túrázók kedvencévé, azonban ha valaki mégis ilyen célra szánná a motort, annak az 1731 cm3-es blokk ereje, valamint a hatsebességes overdrive fokozattal ellátott váltó teszi feledhetővé a kényelmetlenséget.

Hasonlóan a retro custom bikeokhoz elöl-hátul 18 colos felniket találunk, elöl 130/70-18-as, hátul 150/70-18-as Avon abroncsokkal. A nyeregben helyett kapott a LEDes hátsó lámpa, féklámpa és irányjelző is.