E.V.A. Track

Sok motoron vannak műszaki csemegék, de hogy egy komplett motor ilyen legyen és hogy alkotói még sorozatgyártását is tervezik az nagyon ritka. Az E.V.A Track pontosan ilyen.


    Az, hogy egy motorkerékpár vázba diesel erőforrást szerelnek már régóta nem kuriózum. De az, hogy turbodiesel motorral centrifugál kuplunggal és CVT váltóval párosí­tva tegyék ugyan ezt az már igen. Alkotói a Track névre keresztelték. A motorblokk 100 Nm-es forgatónyomték maximumát már 1800-as fordulaton leadja, és ezt kardántengely továbbí­tja a kerekekhez. Nem, nem elí­rás ugyanis rendelhető a motorkerékpár kétkerékhajtással is.
A megállásért elöl 310 mm-es, hátul 265 mm-es féktárcsák felelősek. A fékrendszerhez rendelhető ABS is.

    Az első kereket WP fordí­tott villák, a hátsót egyoldali lengővillára szerelt központi rugóstag ragasztja az aszfalthoz. A váz chrom-molibdénből készül.
A motorkerékpárt 17500 Euro megfizetése bárki hazaviheti.