Visszatért az Ural Sahara

A Sahara nem más, mint egy elképesztően jól felszerelt oldalkocsis Ural, ami most végre visszatért az orosz márka kí­nálatába. Meghajtását a jól ismert, 749 köbcentis, léghűtéses, négyütemű bokszerre bí­zták, ami 41 lóerőt és 57 Nm nyomatékot küld a négy előremeneti és egy hátrameneti sebességgel felvértezett váltóján keresztül a hátsó kerekére. Vagy kerekeire, merthogy igény szerint egy tengely segí­tségével akár az oldalkocsi is hajtottá tehető.

 

Motorok Ural Sahara - 2016
Kattintson a képre a galériához!



Az ettől a hónaptól kapható special edition felfüggesztésében állí­tható keménységű villák dolgoznak együtt az elöl négy-, hátul kétdugattyús Brembo féknyergekkel. Ezek akár nagyobb sebességet is lehetővé tennének, de gyártó azt tanácsolja, hogy maximum 112 km/h-val száguldjunk a berugókarral és elektromos önindí­tóval is felszerelt modellel.

 

Gyári extrák

 

A teljes nevén Gear Up Sahara-ként bemutatott régi-új modell extralistája egészen elképesztő.

 

  • Kapcsolható kétkerék-meghajtás
  • Pótkerék és nagyméretű csomagtartó
  • Sahara festés
  • Tartalék benzinkanna
  • Feketére festett motorblokk
  • Gyalogsági ásó
  • Lökhárí­tó és pótfényszóró az oldalkocsin
  • Szerszámkészlet
  • Telefon és Tablet töltési lehetőség
  • Kordúra borí­tás az oldalkocsihoz
  • Gumi padló és csomagtér borí­tás
  • Sahara matrica az üzemanyagtankon

 

Feláras extrák

 

Némi felárért cserébe (2000 dollárért a tengerentúlon) egy tucat további extra jár:

 

  • LED-es fényszórók
  • LED-es oldalkocsi ködlámpa
  • Lámpavédő rács az oldalkocsira
  • Givi szélvédő
  • 12V-os csatlakozó
  • Csomagtartó rács az oldalkocsi orrára
  • Csomagtartó rács a sárvédőre
  • Kézvédő
  • Hátsó lökhárí­tó az oldalkocsira
  • Kartervédő
  • Keresőlámpa védő