Világjárónak tűnik pedig csak 150-es

Úgy látszik, a Hondánál véresen komolyan gondolják a kalandrobogók gyártását. Egyrészt már igencsak készülőben van a City Adventure néven megismert városi tereprobogó, ami ha minden igaz a gyártó NC családjának platformjára épül, másrészt most bemutatkozott a Supra GTR 150 Adventure, ami alighanem ugyanezt a műfajt képviseli.

 

 

Alapját a GTR 150-es adja, azonban megnövelték a szabad hasmagasságát és 17 colos felnikkel valamint bütykös abroncsokkal szerelték fel. Ezek mellett olyan utólagos kiegészí­tőkkel gazdagodott, mint a sárga bukókeret, az oldaltáskák, a kézvédők és a sportkipufogó. Ezek mellett ugyancsak szemet szúrnak még a ködlámpák, melyek igazán ütős karaktert kölcsönöznek a robogónak.

 

 

Egyelőre még nincsenek biztos információk a gyártásával kapcsolatban, és az is csak sejthető, hogy főként az ázsiai piacokon tervezik értékesí­teni.