Valódi fejlesztés, nem csak új szí­nek

Új külsőt, jobb futóművet, erősebb motort és elektronikus extrákat kapott a BMW F 800 R – ilyen egy tisztességes ráncfelvarrás!

A BMW-nél elavultnak í­télték az F 800 R-t – a kéthengeres sorozatot eredetileg azért hozták létre, hogy fiatalí­tsák a vevőkörüket, ám azóta már egyetlen bajor motort sem nevezhetünk öregesnek vagy unalmasnak. így tovább kellett tüzesí­teni a népszerű naked bike-ot.

 

Bemutatók és kiállí­tások EICMA 2014 újdonságai

 

A 800 köbcentis motor finom teljesí­tménynövelésen esett át, a korábbi 87 lóerő helyett már 90-et ad le 8000-es fordulaton. Emellett módosí­tották a váltó első és a második fokozatának áttételét, újratervezték a műanyagelemeket, és elhagyták az aszimmetrikus fényszórót.

 

Bemutatók és kiállí­tások EICMA 2014 újdonságai

 

Újak a fordí­tott teleszkópszárak és az első fékrendszer radiálisan rögzí­tettet nyergei – ezekkel együtt könnyebb kerekeket terveztek hozzá, amitől jobb lett az F 800 R útartása.

10 mm-rel csökkentették az ülésmagasságot (korábban 800 mm volt, 2015-től csak 790 mm), új, kónuszos alumí­niumkormányt szereltek fel, valamint a kipörgésgátló és az elektronikus futóműállí­tás is felkerült az extralistára.

Bemutatók és kiállí­tások EICMA 2014 újdonságai