Ha esetleg valaki hasonlóságot vélne felfedezni a híresen drasztikus megjelenésű Confederate motorok és a lenti képeken látható Roadster között, az nem a véletlen műve. Az Edward Jacobs és Francois-Xavier Terny által alapított brooklyni műhely, a Vanguard ugyanis ugyanazt az S&S X-Wedge platformot használta kiindulási alapként, illetve az sem mellékes, hogy Jacobs korábban a Confederate-nél dolgozott.
Ennek megfelelően az újdonság letisztul formái alatt egy 1917 köbcentiméteres, kéthengeres erőforrást találunk, ami elképesztő méretével úralja az egész jármű megjelenését. Mellette azonban nem lehet nem észrevenni a vaskos Öhlins futóműalkatrészeket és a Brembo fékeket, amik szintén robosztusságot sugallnak.
Technikai fronton ugyancsak nincs miért szégyenkeznie a Vanguard Roadsternek. Fényszórói LED-ek segítségével világítanak, műszerfala pedig egy nagyméretű LCD kijelzőt rejt. Az már csak hab a tortán, hogy visszapillantó-tükrök helyett kamerákat találunk a kétkerekűn.
A december 9-én az IMS szalonon (New York) bemutatkozó modell a mostani tervek szerint 2018-tól lesz kapható. A vételára 30 000 dollár, ami napi árfolyamon átváltva alulról közelíti a 9 millió forintos értéket.