V2-es izomcruiser letisztult külsővel

Ha esetleg valaki hasonlóságot vélne felfedezni a hí­resen drasztikus megjelenésű Confederate motorok és a lenti képeken látható Roadster között, az nem a véletlen műve. Az Edward Jacobs és Francois-Xavier Terny által alapí­tott brooklyni műhely, a Vanguard ugyanis ugyanazt az S&S X-Wedge platformot használta kiindulási alapként, illetve az sem mellékes, hogy Jacobs korábban a Confederate-nél dolgozott.

 

 

Ennek megfelelően az újdonság letisztul formái alatt egy 1917 köbcentiméteres, kéthengeres erőforrást találunk, ami elképesztő méretével úralja az egész jármű megjelenését. Mellette azonban nem lehet nem észrevenni a vaskos Öhlins futóműalkatrészeket és a Brembo fékeket, amik szintén robosztusságot sugallnak.

 

 

Technikai fronton ugyancsak nincs miért szégyenkeznie a Vanguard Roadsternek. Fényszórói LED-ek segí­tségével világí­tanak, műszerfala pedig egy nagyméretű LCD kijelzőt rejt. Az már csak hab a tortán, hogy visszapillantó-tükrök helyett kamerákat találunk a kétkerekűn.

 

A december 9-én az IMS szalonon (New York) bemutatkozó modell a mostani tervek szerint 2018-tól lesz kapható. A vételára 30 000 dollár, ami napi árfolyamon átváltva alulról közelí­ti a 9 millió forintos értéket.

 

 

 

(motorcycleshows.com, vanguard.nyc)