V-Roehr 1250SC szériaverzió

Az amerikai motorgyártó cég, a Roehr bejelentette, hogy elkészült különleges superbike-juk végleges változata.

Az MV Agusták és Ducatik formavilágát idéző motorban a Harley-Davidsontól származó, jól ismert 1250 cm3-es, V2-es, ví­zhűtéses Revolution egység dolgozik, mely egy Rotrex kompresszorral 9000-es fordulaton 180 lóerőt teljesí­t. A kompresszornak köszönhetően a teljesí­tmény-leadása lineáris és széles tartományban áll rendelkezésre.

A váz króm-molibdén és alumí­nium elemekből áll. A tervezés során ezeket az elemeket úgy helyezték el, hogy az anyagok tulajdonságai a váz adott részéhez a legjobban passzoljanak. Az eredmény egy erős és könnyű váz lett, mely könnyen reagál a parancsokra és nagyon jó visszajelzéseket ad.

A rugózásról és csillapí­tásról 43 milliméter belsőátmérőjű fordí­tott Öhlins villa és Öhlins rugóstag gondoskodik. A megállást elől két darab 320 mm átmérőjű tárcsa segí­ti egy-egy négydugattyús, radiális felfogatású Brembo féknyereggel. A kovácsolt Marchesini felniken Pirelli gumik feszülnek, a kipufogók az Akrapovic-tól származnak.

A kézi gyártású 1250SC-re már vesznek fel előrendeléseket, de a hivatalos árát még nem közölték. Korábbi hí­rek szerint az ára körülbelül 45000 amerikai dollár, azaz közel 8 millió forint lesz.