Az amerikai motorgyártó cég, a Roehr bejelentette, hogy elkészült különleges superbike-juk végleges változata.
Az MV Agusták és Ducatik formavilágát idéző motorban a Harley-Davidsontól származó, jól ismert 1250 cm3-es, V2-es, vízhűtéses Revolution egység dolgozik, mely egy Rotrex kompresszorral 9000-es fordulaton 180 lóerőt teljesít. A kompresszornak köszönhetően a teljesítmény-leadása lineáris és széles tartományban áll rendelkezésre.
A váz króm-molibdén és alumínium elemekből áll. A tervezés során ezeket az elemeket úgy helyezték el, hogy az anyagok tulajdonságai a váz adott részéhez a legjobban passzoljanak. Az eredmény egy erős és könnyű váz lett, mely könnyen reagál a parancsokra és nagyon jó visszajelzéseket ad.
A rugózásról és csillapításról 43 milliméter belsőátmérőjű fordított Öhlins villa és Öhlins rugóstag gondoskodik. A megállást elől két darab 320 mm átmérőjű tárcsa segíti egy-egy négydugattyús, radiális felfogatású Brembo féknyereggel. A kovácsolt Marchesini felniken Pirelli gumik feszülnek, a kipufogók az Akrapovic-tól származnak.
A kézi gyártású 1250SC-re már vesznek fel előrendeléseket, de a hivatalos árát még nem közölték. Korábbi hírek szerint az ára körülbelül 45000 amerikai dollár, azaz közel 8 millió forint lesz.