Spéci Bradl-Hondák készültek

A MotoGP-s Stefan Bradlt támogató Honda Germany egy CB1000R LCR Editiont és egy NSC50R  LCR Editiont dobott piacra ebben a hónapban.

A CB1000R 998 köbcentis, folyadékhűtéses, 4 hengeres soros motor, két felül fekvő vezérműtengellyel mozgatott 4 szeleppel (DOHC), hat sebességgel, a MotoGP-csapat szí­neibe öltöztetve, Bradl versenyzői számával, a tanksapkán pedig a modell, az LCR Honda név és a speciális kiadás száma található.

 

 

A Honda Germany számos Rizoma-kiegészí­tőt is hozzátett a motorhoz, például 4D tükröket, új rendszámtáblatartót, LED ‘Action’ irányjelzőket, „ProGuard System Racing” karborí­tásokat, valamint Arrow „Dark Line Thunder” kipufogórendszert szerelt be.

 

 

A 2013-as, 50 köbcentis, négyütemű, CBS fékrendszerű, sportos NSC50R robogó nem kapott semmilyen technikai fejlesztést, csak az LCR-festést és Bradl versenyzői számát.

 

 

Stefan Bradl élete első MotoGP-s pole pozí­cióját és dobogós helyezését múlt hónapban érte el a Laguna Seca-i futamon.