Profi versenyzőknek is ütős

A motorban a korábbi modellhez képest az újdonság: új külső, új váz és
új műanyag segédváz – ez persze önmagában nem nagy változtatás, az ilyen
időközi modellfrissí­tések általában nem a katalógusadatokban
nyilvánulnak meg, hanem a hangolásban.

Az EC300-ban extra az úgynevezett üzemmód váltó, amivel lehet egy lágyabb és egy durvább karaktert csinálni belőle. Az első módon igényes amatőr versenyzőknek tökéletes, a morcos állásban pedig profi versenyzőknek is igen ütős csomag. A GasGas nem gagyit gyárt, széria állapotban is komoly versenygépnek számí­t, köszönhetően a jó beszállí­tóknak: Magura, Renthal, Öhlins, Marzocchi.

A spanyol gyár versenyenduróját a tehetséges motocross versenyző, Hugyecz Erik fogta vallatóra kameránk előtt. A teszt a Motorrevü 2012/10-es számában hamarosan olvasható.