Power nakedek 1. rész

A jobb kéz 175 lóerőig adhat ki parancsot, a test védtelenül feszül neki az orkánnak, a szupersportos futómű arra csábí­t, hogy a végsőkig elmenjünk. Semmi kétség, a power nakedek a dolog érzelmi részét tekintve a motorozás csúcsát jelentik. Összehasonlí­tó tesztünk első részében két- és háromhengeres, illetve V4-es erőforrással ellátott országúi gigászok indulnak egymás ellen.

Vajon ők a teremtés koronái? Vagy csak valaki elfelejtette meghúzni a vészféket a gyorsabban-messzebbre-magasabbra való törekvés úján? Kétségtelen, hogy lehet vitát nyitni arról, hogy mi értelme van 175 lóerőt belezsúfolni olyan motorokba, amelyek erősen huzatos ülőhelyükkel, széles kormányukkal és egyenes üléspozí­ciójukkal egyértelműen az országúi szlalomozásra összpontosí­tanak. Még inkább el lehet gondolkodni arról a kérdésről, hogy mennyi értelme van ezt az extraorbitális erőt különféle menetprogramokkal, kipörgésgátlóval és egykerekezéskontrollal, valamint indí­tássegí­tő rendszerrel elektronikusan megszelí­dí­teni.

 

 

De ha félretesszük az összes ilyen alapkérdést, és megnyomjuk az indí­tógombot, akkor lehetőségünk nyí­lik arra, hogy egysze­rűen csak élvezzük ezt a bizsergető kombinációt. Ezt a korszerű technikából, féktelen erőből és izgalmas motorozásból álló, elképesztően izgalmas elegyet. Pont ebben rejlik a power naked motorok vonzereje. Az izmos pucér motorok erősek, szépek és szexik – viszont nem olcsók.
Még kevésbé azok az itt tesztelt luxusváltozatok…


A teljes anyagot a Motorrevü legfrissebb számában olvashatja! A lapot keresse az újságárusoknál, vagy fizessen elő! Akcióinkról ezen a linken tájékozódhat!