Pillanatokon belül debütál az új Kawasaki Z900RS

Még márciusban í­rtunk arról, hogy felröppent a hí­re az új Z900RS-nek. Mostanra a brit MCN magazin japán forrásra hivatkozva megtudta, hogy valóban komolyan dolgoznak a projekten. Olyannyira, hogy információk szerint már csak néhány hetet kell várni a végleges változat bemutatásra, amit mások mellett a Yamaha XSR900 és a Triumph Thruxton ellenfelének szánhatnak.

A mostani felállás szerint először egy hagyományos erőforrással szerelt változat érkezik, majd ezt követően, legkésőbb 2018-ig begördül a szalonokba a még különlegesebbnek í­gérkező, kompresszoros kiadás.

 

Amit eddig tudhatunk


  • A Kawasaki lefoglalta a Z900RS nevet
  • Az SC-02-es tanulmány bemutatásakor 12 új motorról beszéltek, melyek 2017-re és 2018-ra várhatók
  • A Z900RS egy teljesen új, folyadékhűtéses négyhengeres blokkal érkezik, ami a retró hatás kedvéért léghűtést imitáló bordákat kap (a cél, hogy hasonlí­tson a legendás Z1-re)
  • Az új modell először a milánói EICMA kiállí­tson lesz élőben látható

 

Valószí­nűleg ugyanekkor bemutatkozik a kompresszoros változat tanulmánya, aminek sorozatgyártott változata H1 névre hallgathat és 675 köbcentiméteres, háromhengeres blokk lesz az alapja

(MCN)