Nevetségesen tesztelik a Ducati Scramblert

Hátul egy hordó kéménnyel, elöl egy elefántormány laptoppal. így zajlik egy motor tesztelése.

A Ducatinál éppen az új tí­pus tesztelésével és közúi homoligizációjával vannak elfoglalva. Ezekről a folyamatokról viszonylag keveset tudni, most viszont néhány kiszivárgott képból sok mindent megtudhatunk.

 

A teljes fotókért érdemes átkattintani az amerikai Asphalt&Rubber blogra.

Egyrészt azt, hogy a Scrambler fő részeit tekintve már kész van. Apróságok még nem stimmelnek, de a futómű, a fékek, a blokk, és a motor vonalai már nem nagyon fognak változni – a kipufogó viszont biztosan, nehéz elképzelni, hogy a képeken láthatóval kerülne forgalomba, ennél itthon különbet hegesztenek bármelyik tanya sufnijában.
De látszik, hogy már eldőlt, hogy az új modell öntött kerekeken fog gördülni, ami elszomorí­thatja azokat a hardcore rajongókat, akik fűzött kerekekre számí­tottak. Tisztán látszik a kéthengeres blokk – amiről a kép alapján nehéz megmondani, hogy a 696-os vagy a 796-os, tippünk szerint az utóbbi.

A képeken látható kiegészí­tőkről is kell ejtenünk néhány szót. A fotókon éppen a zaj- és károsanyag-kibocsátását mérik a tí­pusnak – a kéménnyel ellátott hordóba vezetett kipufogó biztosan az utóbbi eszköze. A leburkolt blokk esetén pedig a hangot mérik – ilyenkor elszeparálják a motort, hogy tisztán a kipufogó zajait tudják ellenőrizni.

A motor elején lévő, menetirányban álló cső és a laptop a légnyomás és a beáramló levegő összetételének elemzéséhez szükséges.