Minden forint kettőnek számí­t!

Újságosoknál a 2013/8-as szám! Ráadásul ajándék FourFourTwo magazin jár hozzá!

Mivel az újságot összecsomagoltuk egy ajándék FourFourTwo magazinnal, nem tud csak úgy belelapozni. Segí­tünk, összeszedtük, hogy mire számí­that!

 

 

Önnek is az egyik kedvenc rovata az Előszó? Mező János augusztusi beköszöntőjében megidézi Zámbó Imrét, de a csattanót nem lövöm le – hoppá, elnézést a szóviccért, nem direkt volt. A tartalomjegyzék után következik az Intro, a hónap hí­reivel és újdonságaival – részletek az új Suzuki DL 1000 V-Strom-ról, a Yamaha XV950-ről és még sok más tí­pusról, amik eddig csak pletykákban léteztek. De olvashatnak még egy rövid interjú a veterán korú kétüteműekkel Tókióba tartó spanyolokkal is, akiket a véletlen és egy kisebb műszaki hiba sodort Borsay Szabolcs műhelyébe.

Első nagyobb cikkünkben a Yamaha MT-09-ről és a háromhengeres motorjáról rántjuk le a leplet. Még ha eddig semmit sem tudott a tí­pusról, most gyorsan a szakértőjévé válhat.

 

 

A Triumph Thunderbird Storm-ról már volt szó, de az újságból ki is derül, milyen érzés a legnagyobb soros kéthengerest a lábunk közé venni. Teszt közben folyamatosan hátrapillantgattunk ellenőrizni, hogy tényleg felgyűrte-e az aszfaltot a bődületes nyomaték!

 

 

A KTM 1190 Adventure-ről már korábban is í­rtunk, de ennyire részletes és alapos cikket viszont magyar nyelven sehol nem olvashattak. A neves német szakí­ró, Andreas Bildl szedi í­zekre az osztrák újdonságot. Kitartó munkával azért sikerült fogást találnia az etalonnak számí­tó túraendurón.

 

 

Majom a köszörűkövön! Magyarországra is eljutott a Honda MSX125, a legvidámabb kétkerekű. Mindenki viccesen néz ki rajta, de igazából élmény vele a közlekedés, amí­g a városhatáron belül mozgunk.

Ugye eddig szinte csak végletek voltak? A Triumph és a KTM az egyik oldalon, a kis Honda pedig a tökéletes ellensúly. Azonban az újság közepe felé közelí­tünk az aranyközépúohoz: a 48 LE Speciál második részében folytatjuk az A2-es jogosí­tványhoz kompatibilis motorok bemutatását. Robogó, túraenduró, tökéletes mindenes és sportgép is akad – illetve egy gigantikus áttekintő. Extra az extrában: lefojtottuk a Kawasaki Z800e tartósteszt motorunkat 48 lóerősre, és megí­rtuk a tapasztalatainkat. Most kiderül, mire elég 48 ló.

 

 

Ha valaki igazi sportmotorra vágyik, előbb-utóbb szét kell néznie a 600-asok között. Összehasonlí­tó tesztünkben egymás ellen küldtük a Honda CBR600RR-t, a Kawasaki Ninja ZX-6R 636-ot, az MV Agusta F3-at, a Suzuki GSX-R600-at, a Triumph Daytona 675-öt és a Yamaha YZF-R6-ot. Most kiderül, melyik milyen kompromisszumot követel, illetve melyik a legjobb?

 

 

A Honda NC700SD tartósteszt motorunkra két hónapja feltettünk egy pár Bridgestone Battlax Hypersport S20 sportgumit, és addig jártunk velük, mí­g a hátsó teljesen el nem kopott. Mit tudhat egy utcai motoron a MotoGP beszállí­tójának legújabb fejlesztése? És mennyi kilométer kellett, hogy eltűnjön róla a minta? Ez már egyenesen gumi-tartósteszt!

Persze nem csak a gumigyártók fejlesztenek. A Piaggio csoport az elmúlt egy évben nagyot gurí­tott, itt az ideje a legfrissebb fejlesztéseiket alaposan kivesézni. Ezek egyelőre csak a csúcsmodellekben érhetők el, de pár év múlva alapnak számí­tanak majd – mert igény lesz rájuk.

Ugye mennyi újdonság, és alig vagyunk túl az újság felén!

Aki tovább pörgeti az oldalakat, láthatja, hogy jön a tesztnapló, a motorparkunk eseményeivel, majd az Alpine MotoSafe füldugóról összegyűjtött tapasztalataink következnek. A Baleset-megelőzés rovatunkkal a preventí­v vezetés mesterévé válhat – tudják, amikor nem kellenek három betűs elektronikák, mert a SZEM figyel, és az AGY előre tudni fogja, mi fog következni.

A 70. oldalon kezdődik Ocskay Zoltán meséje az OEC Commanderről, ennél a cikknél garantáltan nevetni fog – senki más nem í­r í­gy veterán motorokról, minden sora élmény!

 

 

A múltból egyenesen a jelenbe rántja a Mező János nyugat-afrikai kalandozásának harmadik része, amiben egy gyémántbányát látogat meg. Ha elmúlt a beszámoló utáni döbbenet, még a sportrovat előtt találja a Pilisi Gyermekotthonba tett látogatásunkról szóló rövid í­rást.

Az újságot a Finálé zárja, ami ebben a hónapoban a Harley-Davidson fennállásának 110. évfordulójára rendezett római ünnepről szól: a 80 000 – jól olvasta, nyolcvanezer! – motoros alkotta konvoj a tengerpartig ért!

És ha ennyi olvasnivaló nem volt elég, ott a Motorrevü mellé csomagolt FourFourTwo! Több mint 100 oldalon a világ legnépszerűbb sportja!