Menő építések Honda CMX1100 alapokon

A francia FCR Originalnál készült páros a Biarritzban zajló Wheels & Waves fesztiválon mutatkozott volna be a márkakereskedők által készített, egyedi CB650R-ek társaságában, de a koronavírus okozta járvány miatt erre nem kerülhetett sor. Noha azonos műszaki alapra épült, merőben eltérő megjelenésű a CMX Sport és a Bobber.

CMX SPORT

Elsősorban a Rebel praktikus mivoltát és játékosságát szerették volna hangsúlyozni az FCR Original műhelyében, de sportosabb, harciasabb és nem mellesleg izmosabb is lett a motor az építés során.

A készítők elmondása szerint a – mindennapi használatot nagyban megkönnyítő – DCT-erőátvitel látványa és működése inspirálta őket, hiszen ez a páratlan erőátviteli rendszer rendkívül vonzóvá tette a Rebelt a különböző életkorú és stílusú motorosok körében. Hangsúlyos elem a poliészter-karbon kompozitanyagból előállított, míves, alumínium nyílásfedelet viselő üzemanyagtartály, továbbá a LED-lámpát is magában foglaló, Alcantarával borított ülés. Emellett a sportos, egyedi lábtartó, a feltűnő, piros-fekete fényezés és a sok-sok finoman kidolgozott, apró részlet is egyértelmű utalás rá, hogy a Honda nagy múltú versenygépei ihlették a készítőket.

CMX BOBBER

Átszabták a villa rögzítését, 25 mm-rel lesüllyesztve a Rebel elejét, míg a gyári lengővilla és teleszkóppár immáron egyedi, fekete, küllős kereket és ballonos Bridgestone abroncsot fog közre.

Szintén a bobber stílusra jellemző az új alumíniumkormány, a perforált, hosszanti hurkás bevarrásokkal díszített nyereg, a Mirrachrome bevonatú, letisztult, alumínium első sárvédő A CMX Sporthoz hasonlóan a bobber is poliészter-karbon kompozitanyagból formázott, alumínium tanksapkával lezárt üzemanyagtartályt kapott, mely ezúttal Mirrachrome és szaténfényű kék színösszeállítást visel.