Menetpróba: Voge 500 DS

Tekintélyes megjelenés, jó pakolhatóság, kedvező menettulajdonságok, elérhető áron. A Voge csúcsmodelljét tettük próbára.

A Motorrevü 2020/8-as számában bemutattuk a Voge, vagyis a Loncin európai piacra szánt luxusmárkájának belépő szintű, gusztusos retró modelljét, most pedig a márka zászlóshajójába raktuk bele a kilométereket menetpróbánk során. A Voge 500 DS a legjobban felszerelt kétkerekű a kínai prémiummárka tagjai között, van itt minden, ami csak szem-szájnak ingere! Fordított teleszkóp, dupla tárcsafék, kétkörös Bosch ABS, Pirelli Angel GT abroncsok, gyorszáras állítható szélvédő, mindenhol LED-es fénytechnika, színes műszerfal guminyomás-kijelzővel, és bluetoothos csatlakozási lehetőséggel.

El kell ismerni, jól kitettek magukért, pazar ez a felszereltség, de a kínai motoripar mindig is híres volt a vevők becsalogatásáról. Gondoljunk csak arra, amikor évekkel ezelőtt a legalapabb kis robogókon távirányítós indítással akarták lenyűgözni a leendő kuncsaftokat. A magabiztos kiállású 500 DS igazán tekintélyt parancsol, első blikkre sokkal nagyobbnak tűnik, mint valójában.

Az erőforrás egy 471 köbcentis, soros 2 hengeres, dupla vezérműtengelyes 4 szelepes, ami 44 lovat présel ki magából. A crossover forma agresszív megjelenésével igazán ütős, a formára és a kidolgozásra sem lehet panaszunk, szerencsére a részletekre kellőképpen odafigyeltek. Az első idomot egy masszív bukócső védi, ami igazán hasznos egy borulás esetén, ráadásul egészen a motor orráig kijön. Minket is kellemesen meglepett, hogy nem kínai gumival, hanem gyárilag Pirelli Angel GT abroncsok feszülnek a felniken.

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2020/09 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.

Fotó: Mező János