Menetpróba: SYM Symphony SR 125i

Másfél év után újra teljesen beállt a város, de egy ügyes kis robogóval ez inkább kalandot, mint gondot jelent. A tajvani gyártónak ütős árú megoldása van erre a helyzetre: a Symphony SR 125i átfésült formában, vadonatúj blokkal készen áll a forgalom adta kihívásokra.

A Symphony 2014 óta stabil tagja a Sym kínálatának, egyben a gyártó legkeresettebb modellje Európában. Sikerének kulcsa a 16-os kerék és a mindent felülíró praktikum. Csak az van rajta, ami feltétlenül kell, ugyanakkor ezt úgy is megfogalmazhatjuk, hogy mindene megvan, ami kell. 2021-re valamivel agresszívebb, sportosabb formát igyekeztek adni neki, a gömbölyded fényszóró a Jet4 sportos szellemiségét örökli – a kétszínű burkolat és a légbelépők erre erősítenek rá.

Az acélszürke-fekete kombináció a bordó üléssel elegáns párosítás. A műanyagok szépen illeszkednek, masszívak, egyedül a magyar rendszámtáblatartó zörög, de ezen lehet segíteni. A forma hátulról nagyon rendben van, valóban sportos. Az első lámpa ízlés kérdése, de az apró, sötétített szélvédő sokat dob az elején. Csak a hátsó lámpa ledes, az viszont jól sikerült, a ledcsík V alakja hátulról nagyon vagány. Kritika a kissé elnagyolt kerekeket érheti, itt-ott sorjás az öntés.

A kipufogóból mindössze egy szívószálnyi nyúlvány látható, a dobot összetett formájú műanyag borítás próbálja jótékonyan elrejteni. Új fejlesztés a műszerfal, ami éppen annyit tud, amit kell: a mutatós sebességmérő mellé kék háttérfényű LCD került. A városi lóti-futiban elengedhetetlen időmérő óra, üzemanyagszint-jelző, valamint napi és összkilométer- számláló jelenti az infókat.

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2021/08 számában és a Laptapir.hu oldalán is olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.

Fotó: Mező János