í“riási várakozás előzte meg a Panigale V4 R-t, a Ducati következetesen versenypályára belőtt superbike-ját, amelynek motorja a legrövidebb löketű, a legpörgősebb, és a maga 221 LE teljesítményével egyútal a legizmosabb is a maga nemében. Először Jerezben adott ízelítőt abból, amit tud. Nem is akármilyet!
![]() |
Száraz tengelykapcsoló, 520-as keskeny versenylánc, szigorúan együléses kivitel, elektronikus kütyük helyett a létező legjobb, klasszikus futóműkomponensek és állítható lengővilla-forgáspont – e részletek mindegyike félreérthetetlenül jelzi, hogy a lehető legkomolyabban veszi versenycélú rendeltetését a Ducati Panigale V4 R.
„Százszázalékosan a versenypálya a küldetése†– szögezte le rögtön a jerezi bemutató elején Paolo Quattrino, az olasz márka marketingrészlegének vezetője. Utoljára Charlos Checa szerzett világbajnoki címet a vöröseknek még 2011-ben, egy 1098 R-rel. A 1199 Panigale R az egyetlen V2-es Ducati-versenymotor, amelynek soha nem adatott meg a vb-győzelem.
![]() |