Megoldás a kis ember, nagy motor problémára

Elsősorban alacsony olvasóinknak szeretnénk megoldást kí­nálni.

Ha ön alacsony, átérzi a gondot: több nagyon kí­vánatos motor sajnos magas, néha olyannyira, hogy egy alacsonyabb ülése és egy ültetőszett sem jelent megoldást – ez utóbbi például egy enduró esetében meg is öli a motor lényegét.
Tehát ha a valaki alacsony – a hölgyek ismerhetik a jelenséget – le kell mondania bizonyos tí­pusokról. Tehát a KTM 990 Adventure R és más, lövegtorony-felépí­tésű járművek alapból kiesnek, de sokszor a sportmotorok is nagyon magasra sikerednek, de bizonyos naked bike-ok sem mindig adják magukat az alacsonyabb vezetőknek. Gondoljunk csak a KTM 990 Super Duke R-re és a 850 mm-es ülésmagasságára, vagy a Kawasaki Z800-ra és a hozzá tartozó 834 mm-re…

 

 

Az alábbi videó viszont alig több, mint fél percben bebizonyí­tja, hogy a mély növés nem kizáró tényező, ha valaki R 1200 GS Adventure-re vágyna, pedig annak 910 mm magasra helyezett nyerge igencsak feladja a leckét.

Tehát 167 centiméteres testmagassághoz közel sem ideális GS Adventure sem megoldhatatlan probléma, csak ne kelljen a dugóban araszoláskor lerakni a lábat…