Jaj, de sokan megették a kétkerék-hajtású BMW R 1200 GS-t

Bizony hamis hí­rek néha-néha szárnyra kapnak a motoros világban is. Legnagyobb sűrűségben azonban április 1-én, Bolondok napján bukkannak fel világszerte.

 

Idén a Triumph és a BMW is jól megviccelte a kétkerekűek iránt érdeklődő nagyközönséget, és az őket kiszolgáló hí­roldalakat.

 

A brit gyártó azzal állt elő, hogy kormánykereket rak a motorkerékpárokra. A fejlesztés célja az volna, hogy az autósok könnyebben átülhessenek a kétkerekűekre.

 

Nem rossz ötlet, de túlságosan abszurd ahhoz, hogy tényleg sokan elhiggyék.

 

A BMW-nél azonban még sokkal ügyesebbek voltak. A régebben már szóba került, kétkerék-meghajtású R 1200 GS ötletét melegí­tették fel, méghozzá olyan szinten, mintha valóban belátható időn belül elkezdenék a sorozatgyártását. Az első tengelyt elektromos motorral hajtó konstrukció hí­rét pedig igen sokan megették.

 

 

Még majdnem mi is ráfutottunk. Talán, ha nem szombaton küldik, és a rendes sajtóanyagokhoz hasonlóan, jobban kitömik nagyfelbontású fényképekkel, akkor mi is kevésbé kételkedünk. így viszont utánajártunk a dolognak és a BMW hazai képviseletétől megtudtuk, hogy természetesen csak áprilisi tréfa az elöl-hátul hajtó GS.