Jön az 300 köbcentis BMW

Indiában fogják gyártani, ahogyan a KTM sikertermékét, a Duke 125-200-39 sorozatokat is.

A KTM két éve átvette a legnagyobb európai motorgyártó cí­mét a BMW-től, ami az indiai Bajaj-dzsal való együttműködés eredménye lett. Az egykori cí­mvédő BMW nem hagyhatta ezt, ezért a bajor márka is ringbe száll a távol-keleten.

 

 

A német gyár partnere az indiai TVS konszern lesz, akikkel együtt fejlesztik az 500 köbcenti alatti modellpalettájukat. Az első tanulmányt, a TVS Drakent a New Delhi Autoexpo-n mutatták be, és a hí­radások alapján kimondottan németes igényességű és minőségű lett a háromszáz köbcentis, szép részletmegoldásokat felvonultató egyhengeres motor.

Hogy milyenek lesznek az európai piacra érkező modellek, még nincs hí­r.