Itt az új Suzuki GSX-S1000

2021-re frissült a japánok ezres nakedje, ami nem csak műszakilag, hanem megjelenésében is újat hoz. A vázhoz, a futóműhöz és a lengővillához nem nyúltak, és a blokk alapjait sem piszkálták, csak annyira, hogy teljesítse az Euro5-ös környezetvédelmi előírásokat. Az erőforrásba új vezérműtengelyeket építettek be, módosították a szeleprugókat, új a kuplung, valamint a fojtószelepház is változott. Szerencsére a teljesítmény nem csökkent az Euro5 miatt, hanem két lóerővel emelkedett, így 152 lóerő a csúcsteljesítmény. A gyártó állítása szerint a teljesítményleadás is egyenletesebb lesz a 2021-es modell esetében.

Az elektronika is frissült: ride by wire gázkart kapott, háromállású üzemmódkapcsolóval, ötfokozatú kipörgésgátlóval, amely igény szerint kikapcsolható. A külső elég ütős lett: a függőlegesen egymásra helyezett LED-es fényszórók kialakítása, és a felettük helyet foglaló LED-es helyzetjelző egy letisztult, menő arculatot ad a motornak. Az új tank méretét megnövelték, a korábbi 17 helyett így már 19 liter benzin befogadására képes.