Honda NC750X, NC750S és NC750D – Extra köbcentik

A két évvel ezelőtt bemutatott három tí­pust felvonultató New Concept (NC) modellcsalád tagjait a Honda mérnökei a vásárlói észrevételeket figyelembe véve dolgozták át. Úgy lettek modernebbek, hogy az elődök legnemesebb tulajdonságait megtartották.

Az NC700X és az NC700S 2014-ben már NC750X és NC750S néven folytatják pályafutásukat, a modellek ugyanis teljesen megújultak, s immáron 745 köbcentis erőforrás hajtja őket, habár a a DCT váltóval felszerelt, 35 kW teljesí­tményű NC700S továbbra is kí­nálatban marad.

 

A 745 köbcentire növelt hengerűrtartalomnak köszönhetően a teljes fordulatszám tartományban erősebb és nyomatékosabb lett mindkét modell, a tulajdonosok pedig büszkén mondhatják, hogy hétötvenes gép dübörög alattuk.

 

Honda NC750X


Bár a váltó áttételezése hosszabb lett, az NC750X és az NC750S továbbra is remekül gyorsul, csupán annyi változott, hogy a modellek még nagyobb végsebességre képesek. Ráadásként két kiegyensúlyozó-tengely és új kipufogórendszer került a motorokra, í­gy még kifinomultabbnak, illetve karakteresebbnek érződik a hajtóművük.

 

Honda NC750S


A modellfrissí­tés részeként fejlettebb műszeregység, állí­tható fékkar, kétcsatornás blokkolásgátló került az NC750X-re és az NC750S-re, az opciós listán pedig az új, frissí­tett szoftverrel kí­nált hatfokozatú, duplakuplungos automatikus váltó (DCT) is megtalálható.

 

Honda NC750D Integra


A modellcsalád harmadik tagjának, a Honda NC750D Integrának neve abból ered, hogy a mérnökök a különféle motorkerékpárok tulajdonságait integrálták egy kényelmes, könnyen használható, praktikus robogóba.

 

 

Markánsabb vonalaival az új Integra egy fokkal közelebb helyezkedett a klasszikus motorkerékpárokhoz, egyútal még magasabb szintre lépett ergonómia terén. A kissé szögletes, agresszí­v idomzat hozadékaként nagyobb hely jut a térdeknek, illetve a lábfejeknek, az alacsonyabb pilóták pedig könnyebben elérik a talajt. Jelentősen nőtt az ülés alá helyezett tárolórekesz befogadóképessége is, s ha ez nem volna elegendő, az Eredeti Honda Kiegészí­tők listájáról akár 45 literes top boxot is rendelhetnek a vásárlók.

 

 

A vadonatúj, könnyűsúlyú alumí­nium lengőkar és az ideális súlyelosztás révén az Integra még könnyebben irányí­thatóvá vált, s a tulajdonosok kérésének megfelelően immáron a fékkarok is állí­thatók. A blokkolásgátló az alapfelszereltség része.

 

Mindhárom új modellhez számtalan Eredeti Honda Kiegészí­tő vásárolható í­gy a tulajdonosok saját í­zlésükhöz, elvárásaikhoz igazí­thatják a motorokat. A modellek gyártása Japánban zajlik, í­gy továbbra is garantált a kiváló minőség.