A 2020-as modellév továbbfejlesztett üzemanyag-befecskendező rendszert és DCT-t hozott, így még könnyebben irányítható a modell kis sebességnél, a Tour kivitelt pedig áthangolt futóművel és nagyobb utaskapaszkodóval látták el.
A Honda Gold Wing már 1975-ös bemutatkozásakor ikonná vált, s azóta is az utazómotorok legjobbjaként tekinthetünk rá. Több évtizedes pályafutása során mérete és összlökettérfogata is folyamatosan nőtt, egyútal luxus, minőség és kényelem terén is évről évre egyre magasabbra tette a lécet.
![]() |
A 2020-as modellévre még kifinomultabbá tették a fejlesztők, a menetkomfortot és a manőverezhetőséget egyaránt számottevően javítva. Hatékonyabbá vált a látványos, hathengeres boxermotor is, így még nagyobb teljesítmény, illetve nyomaték kényezteti a vezetőt és utasát a stílusos kalandozások során. Az 2020-as Gold Wingnél a DCT és az üzemanyag-befecskendező rendszer vezérlését is átprogramozták, hogy a motor irányítása kis tempónál még könnyebb legyen.
Az új DCT váltó séta üzemmóddal segíti a navigációt. Ide kapcsolva 1,8 km/h-s sebességgel gurulhat előre és 1,2 km/h-val hátra a motor, annak megfelelően, hogy a kormány bal oldalán található +/- gomb melyikét nyomja meg a vezető. A technikai fejlesztések hatására a 2020-as modell szabadságérzete semmihez nem fogható – a vezetési élményt, a teljesítményt és a stílust illetően egyaránt szintet lépett a túrázók kedvence. Mindezt intelligens kulccsal (Smart Key), Apple CarPlay alkalmazással és Bluetooth kapcsolattal fűszerezték meg a Honda szakemberei.
![]() |
Honda Gold Wing Tour DCT Airbag |