Ha hiszi, ha nem ez egy 35 éves Suzuki

Radikális külsőt kapott a GSX 1100-as

Garantáltan feltűnési viszketegségben szenved az, aki ilyen mértékben átalakí­ttatja a motorját. A kiindulási alapként szolgált, 1980-as évjáratú GSX 1100-asra jóformán alig ismerünk rá.

 

Az Ed Turner műhelyben végrehajtott változtatások eredetileg csak a Suzuki hátsó traktusát érintették volna, azonban az események lendületében az alkotó, Karl Renoult egy teljesen új vázat hegesztett össze.

 

Motorok Custom sarok Ed Turner Suzuki GSX 1100
Kattintson a galériáért!

 

 

Ezt követően már a benzintank sem maradhatott a régi. Az új tartály a motor stí­lusához illeszkedően kicsi. Méretét jól jellemzi, hogy mindössze hat liter benzin fér bele, amit vélhetően alig 100 km alatt benyel a 16 szelepes blokk.

 

Szakértő szemek azonnal kiszúrhatják, hogy az első felfüggesztés és a fékrendszer a Buelltől származik. A fordí­tott villák kimondottan jól állnak az öreg GSX-nek. Megfelelő rögzí­tésükről egyedi kormánykiflik gondoskodnak, melyek közül a felsőbe az Egyesült íllamok zászlóját is belemarták.

 

Összességében elmondható, hogy egy rendkí­vül radikális alkotás született, ami akár gurul, akár csak egyben áll, biztosan magára vonzza a figyelmet.