Ghezzi-Brian Monza

Sportosí­tott V11 A Moto Guzzi MGS-01 versenymotor alkotói kezelésbe vették a V11 roadstert.

A Ghezzi-Brian Monza alapja a V11, melyet részletenként vagy komplett kit segí­tségével akár versenymotorrá alakí­thatunk.

Ghezzi-Brian Monza

Moto Guzzi V11-ből Ghezzi-Brian Monza

Az Aesthetic Kittel elsősorban az optikán javí­thatunk egy új fejidommal, ülésidommal, hasidommal, benzinpumpával ellátott alumí­nium tankkal, és digitális műszerfallal. Természetesen a felszereléshez az összes szükséges csavart, konzolt és egyéb kiegészí­tőt tartalmaz a csomag. A fejidomba épí­tett projektoros lámpáknak köszönhetően a motor továbbra is alkalmas az utcai használatra.

Ghezzi-Brian Monza

Digitális műszerfal

Kérhetünk teljesí­tménynövelést is: az erősí­tett blokk 108 lóerőt teljesí­t, melyet kovácsolt alumí­nium dugattyúk, erősebb hajtókarok, új vezérműtengelyek, a blokk alá helyezett versenykipufogó beépí­tésével és az üzemanyag-befecskendező elektronikájának átí­rásával érnek el.

Ghezzi-Brian Monza

A blokk alá helyezett versenykipufogó

Futómű terén a gyári villát minden paraméterben állí­tható 41 mm átmérőjű Paolira, 43 vagy 46 mm átmérőjű Mupo márkájú villára cserélhetik. A hátsó traktus esetében a szintén teljesen állí­tható hátsó rugós tag is a Mupotól származik.

Ghezzi-Brian Monza

A rugózatlan tömeget alumí­nium lengővilla és karbon vagy alumí­nium kerekek felhasználásával csökkenthetik a megrendelők.