Frissült az MV Agusta Turismo Veloce

A legfontosabb újítás, hogy a Turismo Veloce  blokkja teljesíti az Euro5-ös előírásokat. Az alapmodell a Rosso, hagyományos futómű már csak ebben dolgozik. A gazdagabb felszereltségű modellek a Lusso, a Lusso SCS és az RC SCS. A 798 köbcentis sorhármas erőforrás az eddigiekhez hasonlóan 110 lóerős csúcsteljesítményre képes, legnagyobb nyomatéka 80 Nm. A gyártó ígérete szerint az alsó-közép tartományban, 3000 és 6000 közötti fordulaton 12%-kal erősebb lett a motor nyomatéka.

Némileg átdolgozták a kipufogót és a kuplungot is – az SCS változatokhoz pedig továbbra is jár Rekluse által gyártott félautomata váltó. Új, nagyobb műszerfalat szereltek fel,  átdolgozták az ülést, frissítették a Sachs-féle félaktív futóművet, valamint új szoftvert kapott az IMU is.