Frissítik az örökifjú Honda CB125F modellt

A Honda világszerte kedvelt, örökifjú belépőmodelljét tetőtől talpig áttervezték a 2021-es modellévre. Alacsony belső súrlódású eSP motorja éppoly erős, mint volt, üzemanyag-fogyasztása azonban jelentősen csökkent, hagyományos önindítóját pedig – generátorként is működő – ACG-egység váltotta. Szemet gyönyörködtető idomzata a nagyobb CB-k formajegyeit viseli magán és olyan prémium összetevők szerepelnek felszereltségi listáján, mint a LED fényszóró, a középállvány vagy a digitális, fogyasztásmérővel kiegészített műszeregység.

A kedvezőbb menettulajdonságok és a fejlettebb műszaki alapok dacára a CB125F tömege 11 kg-mal csökkent, így még elődjeinél is könnyebben kezelhető. Az új CB125F igen komoly gépezet, kidolgozása során nem kevesebb, mint 19 szabadalmi kérvényt nyújtott be a Honda. A modellt Olaszország déli részén, Atessában szerelik össze. A korábbi 1,96 l/100 km-ről 1,5 l/100 km-re csökkent a fogyasztás, tehát a 11 literes üzemanyagtartály tartalmával akár 800 km is megtehető vele a gyártó szerint.