Fellélegezhet a Honda CBR300R

Az EBR csődje miatt késik a Hero HX250R bevezetése

Ahogyan azt már egy ideje sejthetjük, az Erik Buell Racing hirtelen jött csődje miatt borult az amerikai gyártó indiai partnerének terve is. A közösen kifejlesztett HX250R lett volna az első olyan modell, amivel a globális piacokat, főként az Egyesült íllamokat és Európát vette volna célba a Hero.

 

A 250-es sportmotortól nagyon nem kell rettegni a riválisoknak, de azért a 31 lóerős teljesí­tménye elismerésre méltó. Összehasonlí­tásként: a Honda CBR300R 30 lóerőt képes rászabadí­tani a hátsó kerekére.

 

 

A Hero újdonságának csak akkor van esélye, ha az árát sikerül kellően alacsonyan tartani. Ezt megkönnyí­theti egy olyan partner, aki már kiterjedt kereskedőhálózattal rendelkezik. Az EBR-nek az Egyesült íllamokban megvolt és már javában terjeszkedett az öreg kontinensen is. A csőd viszont minden korábbi számí­tást keresztül húzott. Ezért most új társ után kell néznie a Heronak.