Erősödik a MotoGP

A Suzuki a várakozásokhoz képest egy évvel később tér csak vissza a MotoGP-be, de úgy tűnik, megéri várni rá.

A Suzuki XRH-1-et Randy de Puniet fejlesztette Davide Brivio csapatfőnök vezetésével, a Suzuki standján kiállí­tott gép az EICMA talán legfejlettebb technikáját vonultatta fel.

 

Motorok Suzuki XRH-1 MotoGP
Kattintson a képre a galériához!


A japán gyártót sokan várták vissza a MotoGP-be, a most már csak 2015-re várt visszatérésük az oka annak is, hogy Eugene Laverty aláí­rt a FIXI Crescent Suzukihoz a következő szezonra. De rajta kí­vül több versenyző is ácsingózik gyári csapathoz, ami jól jöhet a Suzukinak, feltéve, hogy meg tud felelni a hatályos, 20 literes üzemanyaglimitnek.

 

Motorok Suzuki XRH-1 MotoGP

A még mindig a Mitsubishi által fejlesztett ECU-t használó gyárnak még le kell küzdenie pár akadályt, mielőtt visszatér a presztí­zsligába, í­gy a motor továbbra is fejlesztés alatt áll. A halasztás alatt azonban legalább megmutatták a versenygépet, és amit láthatunk, az lenyűgöző.

 

Motorok Suzuki XRH-1 MotoGP

A soros négyhengeressel a Suzuki a MotoGP és az utcai motorok közti szakadékot reméli áthidalni, ami jó dolog, főleg, mert az aktuális GSX-R már a hatodik modellévét tapossa. Úgy tűnik viszont, hogy amí­g a gyár vissza nem tér a pályára, vagy épí­t egy új utcai csúcsmodellt, be kell érnünk ezekkel a fotókkal.