Ennél dögösebb VFR aligha lesz

Aldo Drudiban ezútal sem csalódtunk. A főleg sisakdizájnerként ismert, olasz mester hónap elején kitárgyalt egyedi motorkerékpárja végre bemutatkozott, és első ránézésre abszolú felül teljesí­tette az elvárásokat:

 

Motorok Custom sarok Aldo Drudi Burasca
Kattintson a képre a galériához!


Különleges idomai és rendkí­vül jól eltalált fényszórója alatt ismerős technika lakozik. A Honda VFR-ben megismert, 1200 köbcentis V4-es egyedileg legyártott Akrapovic kipufogódobon keresztül eregeti a szabadba égéstermékeit. A négyhengeres egység ebben az összeállí­tásban 180 lóerőt produkál, amihez „csak” 240 kg-os menetkész tömeg társul. Utóbbi szám főleg annak ismeretében figyelemre méltó, hogy a kiindulási modell még közel 270-et nyomott a mérlegen.

 

(facebook)