Enduró, amit nem saraznánk össze

A Bimota BB2nem az egyetlen újdonság az olasz motorkészí­tőtől, érdekes duál motorral tesztelik a  közönséget. Bemutatjuk a Bimota DBx-et, 2013 legszexibb enduróját.

A Bimota DBx valószí­nűleg a legdrágább terepre és úra is szánt motor valaha. Öhlins TTX villák, négy fokozatba állí­tható lengéscsillapí­tó, Brembo monoblokk féktárcsák (2 í— 300 mm elöl, 200 mm hátul), szénszálas megoldások mindenhol, úgyhogy ha valaki ilyet szeretne, elkezdhet gyűjteni rá…

Kétséges, hogy sokan tévednének terepre ezzel a motorral, mindenesetre 19 collos első és 17 vagy 18 collos hátsó kerék, valamint vegyes terepre alkalmas Pirelli-gumi adja meg a lehetőséget. Kb. 170 kilójával és 95 lóerős erőforrásával a Bimota DBx kategóriájában nem mondható sem a legkönnyebb, sem a legerősebb motornak, de a legszexibb jelzőt minden bizonnyal kiérdemli.