Elektromos versenymotor Belgiumból

Bemutatkozott a Saroléa SP7 2015-ös változata

A Saroléa név nem feltétlenül cseng mindenki számára ismerősen, pedig a vállalat óriási múltra tekint vissza. A céget az első belga motorkerékpár-gyártóként tartják számon. Eredetileg 1850-ben fegyverek készí­tésére alapí­totta Joseph Saroléa, de később kibővült a portfólió és megjelentek az első kétkerekűek.

 

Manapság a versenyzés kapcsán lehet hallani a Saroléáról. Legutóbb épp néhány nappal ezelőtt került rivaldafénybe a cég, amikor Brüsszelben kiállí­totta a nagyközönség elé az SP7 névre keresztelt modelljének 2015-ös változatát.

 

 

Sajnos a Saroléa egyelőre túlzottan sok információt nem árult el az újdonságról. A június 10-én, a Man TT Zero bajnokságában rajthoz álló gépről í­gy csak sejteni lehet, hogy jobb lett, mint elődje. A retró megjelenésű versenymotor 2014-es kivitelében egy 174 lóerős, elektromos motor teljesí­tett szolgálatot. A 400 Nm forgatónyomatékot produkáló blokknak mindössze 200 kg-os tömeggel kellett megbirkóznia, ami 250/órás végsebességet eredményezett.