Edzőtábor Németh Kornéllal

Kori az évad utolsó höchstadti ADAC Masters versenye után, október 14-én Magyarországra repül családjával, hogy itthon tölthessenek egy pár napot a nagyon hosszú és kimerí­tő szezon után. Ennek okán lehetőség nyí­lik egy kis otthoni örömmotorozásra, melyet Kornél egy edzőtábor formájában képzelt el.

    Kori az edzőtábort három naposra tervezi, különböző helyszí­neken (Nyáregyháza, Kőszárhegy, Paks). Bármely MX1, MX2 kategóriájú versenyző, hobbi motoros részt vehet az edzéseken, akár mindegyiken, akár csak egy-egy alkalommal, a kicsiknek (85ccm és kisebb) egy későbbi időpontot szeretnénk beütemezni.

    Az edzések menete egy kissé eltérő lenne a megszokottakétól, kicsit szabadabb, nyí­ltabb foglalkozásokat szeretne Kori, ahol bárki bármit kérdezhet, kiprobálhat, elsajátí­that. Mivel az edzések egész naposak, lehetőség lesz mélyebbre menni úgy az elméletben, mint a gyakorlatban is.

Edzésformák:

  • Edzésformák alapozási időszakban, hogyan edzzünk télen ?
  • Mit edzzünk télen, mennyit edzzünk télen ?
  • Hogyan tudjuk egyszerűen állapotunkat felmérni ?
  • Mit kell tennünk szezon közben, hogyan, mikor, mennyit kell ekkor edzenünk versenyek előtt ?

Technikai elméleti alapok:

  • Hogyan állí­thatjuk be jól a teleszkópunkat, egyáltalan mikor van jól beállí­tva egy teleszkóp ?
  • Testhelyzetünket befolyásoló tényezők a motoron (kormány, kuplung-, fékkar helyzete, hátsófék beállí­tásai, ülés, stb…)
  • Hogyan fékezzünk, mi a megfelelő testhelyzet mandí­nerben, “lap” fordulóknál, ugratók előtt, a levegőben stb…
  • Hogyan kell startolni, mire kell figyelni a rajtnál ?
  • Hogyan motorozzunk mély homokban, sárban, kemény földön, hogyan állí­tsuk motorunkat ezekhez a körülményekhez ?

Gyakorlat:

  • Startok gyakorlása, hová álljunk a rajtgépen, hogyan álljunk oda, hová üljünk gyorsí­táskor, hogyan váltsunk ?
  • Fordulók gyakorlása (természetesen függ az adott pályától), lehetőség szerint minden tí­pusú kanyar gyakorlása.
  • Ugrások gyakorlása, természetesen itt is lehetőség szerint minél több tí­pusú ugratón szeretnénk gyakorolni az elméletben elhangzottakat.
  • Helyes testtartás gyakorlása dombon, lejtmenetben, kanyarokban.
  • Néhány trükk, amivel energiát spórolhatunk meg sebességcsökkenés nélkül.

    Csak ezen edzések által természetesen senkiből nem lesz világbajnok szintű versenyző, a tréningek célja az, hogy Kori megmutassa, hogy szerinte mit és hogyan kell gyakorolni ahhoz, hogy magasabb szintre léphessen a motoros. A cél, hogy ha valaki gyakorolni szeretne, azt a megfelelő módon tegye, tanulja meg, hogy mit és hogyan kell gyakorolni, hiszen a motoros szintjétől függetlenül bárkinek lehetnek gyengeségei, hiányosságai, amit csiszolni kell, viszont egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan, milyen módszerrel csiszoljuk az adott területet.

    Mindezt amennyire lehet kötetlenül, szabadon, jó hangulatban szeretnénk lebonyolí­tani, a cél, hogy mindenki jól érezze magát és megkaphassa mindazt, amiért ellátogatott az edzőtáborba.

A program:

Az edzések minden nap reggel 10 órakor kezdődnek, gyülekező fél 10-kor az adott napi pályán, a foglalkozások delután 4-ig tartanak. Aki érez még magában erőt és ambí­ciót az természetesen maradhat sötétedésig 🙂

2008. október 15. – Nyáregyháza

Google térkép link: Nyáregyházai
krosszpálya


GPS koordináták: (N 47.248611 E 19.476111) vagy (+47° 14′ 55.00″, +19° 28′ 34.00″)

2008. október 16. – Kőszárhegy

Google térkép link: Kőszárhegyi
krosszpálya


GPS koordináták: (N 47.107222 E 18.333056) vagy (+47° 6′ 26.00″, +18° 19′ 59.00″)

2008. október 17. – Paks

Google térkép link: Paksi
krosszpálya


GPS koordináták: (N 46.5925 E 18.858056) vagy (+46° 35′ 33.00″, +18° 51′ 29.00″)

Jelentkezni lehet:

  • E-Mail-ben: webmaster@nth108.com
  • Telefonon: 06 1 445 0440

    Hí­vható minden nap (hétvégén is) 10:00 – 22:00 között

Az edzéseken kizárólag jelentkezés után lehet résztvenni.

Minden kedves jelentkezőt szeretettel várunk!