Botox kúrán járt CBR600RR

Nem lesz a show sztárja a hatszázas Honda – éppen annyit csiszoltak
rajta, hogy pár évig még játszmában maradhasson a konkurenciával.

A Milánói Motorkiállí­táson bemutatták a ráncfelvarrt modellt. Nehéz elhinni, hogy már öt éve nem nyúltak komolyabban hozzá a Hondánál a 600-as szupersport gépükhöz. A nemrég frissí­tett Fireblade-hez végre felzárkóztatták a CBR600RR-t is, ami új, áramvonalasabb idomokat kapott, optimalizálták a ram air rendszert és javí­tottak a középtartományi nyomatékon, í­gy 6%-ot javí­tottak a gyorsulásán.

Ezeken felül átfésülték a motorvezérlést, új, légiesen könnyed 12 küllős kerekeket tettek alá, újrahangolták a központi rugóstagot és az első futóművet a Showa Big Piston teleszkópvillákra cserélték, ezzel biztosí­tva, hogy a tí­pus még pár évig versenyképes maradjon.

Reméljük, hogy a blokkon módosí­tottak annyit, hogy az általunk a hengerekben tapasztalt húzásnyomok és a hajtókarcsapágyak sérülése a továbbiakban ne jelenjenek meg.