Bemutató: 2020-as Harley-Davidson újdonságok

A Harley-Davidson általában évente kétszer invitálja motorbemutatókra a szakmabelieket. Az év első felében, nem sokkal az éves első dealertalálkozó után rendezik az elsőt, általában Sportstereknek, roadstereknek, nyáron vagy ősz elején pedig hagyományosan a touring modellek bemutatója zajlik valahol a világban.

.” href=”galeria.php?cid=55262″>

Újabban viszont felborult a rend, időről időre új, nehezebben besorolható modellekkel jelentkezik a gyártó. Mint például a 2013-as XG 750, vagy más néven Street 750, ami egyből közepesebb méretű felzúdulást váltott ki a bigottabb márkahí­vek soraiban, de valljuk be, egy SOHC, vizes blokkra azért még a kevésbé bigottak is felkapták a fejüket – ha a Harley-ről van szó. Aztán jött az évekig lebegtetett Live Wire-rel kapcsolatos őrület, a prototí­pussal ez-meg az már mehetett, meg folyt a nagy tapasztalatgyűjtés világszerte, végül tavaly megjelent a végleges, sorozatgyártott verzió, amelyre végre ráülhetett a szakma is. Nesze neked hagyományok − a Live Wire-rel a Harley-Davidson egy csapásra a high-tech élvonalban találta magát, alaposan megelőzve a nagy japán innovátorokat. Valamire való elektromos nagymotorral ugyanis jelenleg az Energica, a Zero és a Harley-Davidson rendelkezik – most szóljanak hozzá!

 

Még el sem csitultak a kedélyek, újabb olyan hí­rek reppentek fel a nagy hagyományőrző háza tájáról, amelyeket kétszer is elolvastunk, hogy legalább egyszer el tudjuk hinni. A kisebb városi elektromosok még hagyján, de egy túraenduró Amerikából? A Harley-tól? Ez akkora hí­r volt, hogy a Pan America crossover mellett emlegetett naked, a Bronx már majdhogynem eltörpült.

.” href=”galeria.php?cid=55262″>

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2020/03 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található.