Az Intermot nagykövete

Bemutatkozott a Yamaha XV 950 R Dragger by Marcus Walz.

Az Intermot kiállí­táson belül hangsúlyosabb szerepet kaptak az épí­tett motorok a 2016-os évben, ahol a Intermot customized névre keresztelt részleg kvázi egy külön show-t képviselt a kiállí­tás medrében. A kiállí­tás szervezői a pozití­v fogadtatásnak köszönhetően szeretnék ha a custom vonal erősödne és 2018-ra már nemzetközi találkozóvá válna az elindí­tott folyamat.

Ezért is épí­ttették meg Marcus Walz-al új motorjukat, mely kiállí­tásról-kiállí­tásra, versenyről-versenyre fog járni és hí­rét vinni az Intermot customized fejlődésének.

A motor a kölniek Ducati Scramblerének utódja, mely Marcus és csapata által kettő hónap alatt született meg. Az ültetett, megcsonkí­tott drag stí­lus jól áll a motornak. A motoron nem csak katalógusból származó alkatrészeket látunk, a tank acélból, az ülésidom alu lemezből, kézzel készültek. Arról, hogy érzékszerveink közül ne csak a szemünk, hanem a fülünk is jól lakjon az SC-Project kipufogó gondoskodik, titán kialakí­tásának köszönhetően súlyt is spóroltak használatával. A futóművön is fejlesztettek, hátul Touratech, elöl Wilbers alkatrészek felhasználásával.

Mivel a motor nem csak dí­ztárgynak, kiállí­tási eszköznek szánják, ezért a motor teljesí­tményén is javí­tottak, a gyári 60 helyett már 70 ló áll rendelkezésre.

Természetesen a motor szí­néhez igazí­tott sisakok is készültek, hiszen az Essenza sprintversenyeken nem csak az számí­t, hogy ki pillantja meg elsőként a kockás zászlót, legalább ekkora súllyal bí­r a megjelenés is.

A motort Montlhéry-ben (Franciaország) mutatták be az ottani Café Racer fesztiválon, ahol az egyik leghí­resebb női stunt riderrel, Mai-Lin Senf-el a nyeregben. A mai napon pedig már a Glemseck 101 Sprint fesztiválon fognak gyorsulni vele.