ASZFALT-CSISZOLí“ – Indian Scout Bobber

Az Indian Scout családja kibővül, oldalán immár a Bobbert is megcsodálhatjuk. Műszakilag szinte ugyanolyan, megjelenésében visszafogottabb, szí­nében a fekete dominál. Vajon ez elég egy új menetélményhez?

Megjelenése óta a Scout valami olyasmi, mint a cruiserszegmens dinamikus í­gérete. Valamivel több mint 1100 cm3-ből az Indian kéthengerese 95 lóerőt varázsol elő, amelyek 8000/min-nél gyorsan repí­tik előre a Scoutot. Ezek az adatok pörgősséget, rohanást í­gérnek, semmi esetre sem egy „long and low” formátumú motorkerékpárt. Az Indianban mégis mindkettő benne van, hiszen a Scout megjelenése ellenére igen lelkesen éli ki dinamikus génjeit.

Ezzel a kettő az egyben karakterisztikával a Scout mostantól nincs egyedül az Indian programjában. A hí­res amerikai V2-es és az acél-alumí­nium váz köré az iowai indianosok egy új modellt terveztek, Indian Scout Bobber néven, amely ehhez a cruisertí­pushoz képest meglehetősen visszafogott külsővel gördül ki a gyártócsarnokból. Konkrétan: elöl a 130/90-es, 16 colos első kereket már csak egy apró sárvédő takarja, hátul hasonló a helyzet a 150/80-as, 16 colos abroncs körül. A Bobber hátsó sárvédője olyan rövid, hogy a rendszámtáblát egy külön alumí­niumkeretnek kell tartania. A Scout barokk formáiból a Bobbernek aprócska bikinidarabok maradtak csupán…

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb, 2018/2 számában olvasható! A lap megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található!