Új szegmensekbe törne be a Harley-Davidson

2020-ban érkezhet a gyártó első kalandmotorja, a Pan America. A LiveWire névre keresztelt elektromos gépüket már egy évvel korábbra í­gérik.

A cég új, fiatalabb célcsoportot is megcélozna modelljeivel, ezáltal új, kisebb lökettérfogatú 500 és 975 köbcentis blokkal szerelt gépek is tervbe vannak.
A LiveWire névre keresztelt elektromos motorjukat 2019-re í­gérik, fokozatmentes automata váltóval. A LiveWire-t 2022-ig további modellek követik, amelyek a portfoliót könnyebb, kisebb és még könnyebben hozzáférhető termékopciókkal egészí­tik ki.

2020-ban érkezhet a gyártó első kalandmotorja, a Pan America. Ez a modell 1250 köbcentis, folyadékhűtéses V2-es blokkal érkezik, de teljesí­tményéről nincsenek pontos információk. A képek alapján egy robosztus felépí­tésű kézvédőkkel, haspáncéllal, nagy plexivel felszerelt gépen felfedezhetjük a márkára jellemző vonásokat. Tömegéről nincsenek még specifikációk.

A Custom 1250 névre keresztelt cruiser megszokott Harley-s formával bí­r, ballonos abroncsok, megszokott tankforma és villaszög. Ez a modell szintén 1250 köbcentis, folyadékhűtéses V2-es motorral kerül majd a nagyközönség elé. Elöl LED lámpa nappali menetfénnyel gondoskodik a markáns megjelenésről.

Egy sportos nakedet is í­gérnek, a 975 Streetfightert. Ezt a gépet 975 köbcentis, folyadékhűtéses, DOHC-szelepvezérlésű, kompakt V2-es blokkal szerelik. Elöl fordí­tott teleszkópokkal és radiális féknyergekkel száll a ringbe, pl. a Ducati hasonló gépe ellen.
A Harley-Davidson 2022-ig még több újdonságot í­gér, az ázsiai és indiai piacra nem kizárt, hogy 250-500 köbcentis motorokkal támadna. Kiváncsian várjuk az újdonságokat!