Amit eddig nem tudott az új Crossrunnerről (frissült)

Éppen most zajlik a Honda Crossrunner európai sajtóbemutatója és -tesztje, kollégánk a helyszí­nről tudósí­t.

Frissen érkezett a hí­r a szerkesztőségbe: M. János (52) – aki egyébként civilben a Motorrevü főszerkesztője – ezekben a percekben éppen az első között próbálja ki a Honda Crossrunnert a Malaga környékén tekergő festői utakon.

 

 

Friss érdekességek!

 

Újabb érdekesség érkezett a 2015-ös Honda VFR800X Crossrunnerről:

 

Gyorsváltó: nem kell kuplungolni, nem kell elvenni a gázt, az automatika megoldja. Még dinamikusabban, megszakí­tás gyorsí­thatunk – apróság, de sokat hozzáad a sportos vezetési élményhez.

 

 

 

 

 

A 2015-ös Honda Crossrunnerről itt olvashatja hí­rünket, itt pedig az előző generációról szóló tesztünket. Most pedig következzennek az első fotók és benyomások a helyszí­nről:

 

Masszí­v kartervédő fémből készült, több helyen viszont szabadon futó ví­zcsövek láthatók. Ezek vajon sérülnek eséskor?

 

 

A nyereg elsőre nagyon ergonomikusnak tűnik. A tank élei felülről jól védik a combot – és bár elhagyták a multilayer burkolatot, ez a megoldás aerodinamikai szempontból is elég jó.

 

 

 

 

A felszereltség meggyőző: kemény párnázatú, de kényelmesnek tűnő ülés, széles, kónuszos kormány, kikapcsolható kipörgésgátló, széria markolatfűtés, tekerőkerékkel állí­tható a központi rugóstag rugóelőfeszí­tése, állí­thatók a teleszkópvillák.