A Yamaha is készült tanulmánnyal az EICMA kiállí­tásra

A háromkerekű NIKEN GT melett egy robogó tanulmányt is hoztak Milánóba.

A Yamaha 3CT szigorúan prototí­pus, amiben már ismert főbb egységeket használtak a mérnökök. Az első futómű a Tricity-ből, mí­g az erőforrás az Xmax 300-ból. A 3CT Tilt Lock Assist dőlésgátló segédrendszerrel rendelkezik, mely álló helyzetben egyenesen tartja a robogót. Az új dőlésgátló segédrendszer innovatí­v kialakí­tásánál fogva nem reteszeli az első felfüggesztést, ami megkönnyí­ti a járművel való gyakori megállásokat és elindulásokat, valamint megkönnyí­ti a lábbal való mozgatást pl. a parkolóhelyeken. További érdekesség a tanulmányon: 3D nyomtatással készült ülés és LED-es fényszórók, innovatí­v új fényezési technológia, amely képes visszaverni a fényt. A Motorrevü is részt vett az újdonság bemutatóján.