A gülüszemeket nem bántották

Már a kölni bemutató előtt kiszivárogtak a Street Triple 2013-as képei. A napvilágra került információk szerint nem csak egy egyszerű ráncfelvarrásról van szó, hanem a blokkot leszámí­tva újratervezték az egész motorkerékpárt.

Noha a 675 köbcentis háromhengeres erőforrás változatlan maradt, lényegében minden mást átszabtak. A Street Triple teljesen új vázat és segédvázat kapott, módosí­tották a tankot és az oldalpaneleket, de új az ülés és a lengőkar is. A kerekek átszabását kevesen vennék észre, de a blokk alá költözött kipufogó alapján még a laikusok is meg tudják majd különböztetni a 2013-as modellt a korábbi évjáratoktól.

Jól áll neki a karibi kék



A Triumph mérnökei a fékrendszert sem hagyták érintetlenül, 2013-tól az extralistára felkerül a kikapcsolható ABS. Ha valaki tovább tuningolná a Street Triple-t, gyári opcióként rendelkezésére fog állni az R verzió, ami az eddigiekhez hasonlóan fejlettebb fékrendszerében és állí­tható futóművében tér el az alapváltozattól. A könnyebb megkülönböztethetőség miatt az 1050-es Speed Triple mintájára a 675-ösnél is pirosra festik az R változat segédvázát.

Az R nem csak szí­nkód: spéci fékek és futómű jár hozzá

A felújí­tott naked bike mellett bemutatták az aszfaltot el nem hagyó világjárók luxusgőzösét, a Triumph Trophy 1200-at is. Angolok nagy lendülete még nem tört meg, ugyanis több forrás is megerősí­tette, hogy a milánói EICMA-n további két modell fognak bemutatni. Hogy pontosan miket, csak találgatni lehet, de nagy valószí­nűséggel az Explorer XC-t, az 1200-as túraenduró terepképesebb változatát és a felújí­tott Speed Triple-t.