Érkezhet a Kawasaki ER-7

A H2-es stí­lusjegyei köszönhetnek vissza az idomzatán

Egyelőre még csak abszolú pletyka szinten tart a történet, de a MoreBikes nevű brit lap úgy tudja, hogy a Kawasakinál már dolgoznak az ER-6-os nagyobb blokkal szerelt kivitelén.

 

A vélhetően ER-7-ként érkező újdonságban a jelenlegi, 649 köbcentiméteres, sorkettes erőforrás 700 köbcentiméteres bőví­tett változata kaphat helyet. Reményeink szerint a DOHC motor a plusz hengerűrtartalomnak köszönhetően majd valamivel magasabb teljesí­tménnyel büszkélkedhet. A mostani konstrukció 8500/perces fordulatszám mellett 72,1 lóerőt szabadí­t fel magából, melyhez 7100-nál csatlakozik 64 Nm forgatónyomaték.

 

Kawasaki ER-6f

 

Az aktuális elképzelések szerint az ER-6-os felpumpálása azért is indokolt, mert az ellenfelek (például a Triumph a 800-as Street Triple-el) is nagyon belehúztak a fejlesztésekbe.

 

Emellett a H2 és a H2R megjelenésével a Kawasaki arculata is részben átalakulhat. Egyelőre az sem kizárható, hogy az ER-7-esek stí­lusában visszaköszönnek majd a kompresszoros sportgépek főbb vonásai.