íme a Honda City Adventure végleges változata

Célegyenesben a kaland-robogó

Legutóbb februárban „jött velünk szembe” a Honda City Adventure, ami már akkor egyértelműen bizonyí­totta, hogy a japán gyártónál nagyon komolyan tervezik a robogó és a túraenduró kategóriák keresztezéseként megszületett kétkerekűt.

 

Mostanra pedig napvilágra kerültek a végleges változat szabadalmi rajzai is. Meglepő, de a várhatóan ADV, vagy X-ADV néven szí­nre lépő újdonság a szokásostól eltérően nem néz ki rosszabbul, mint a koncepció, sőt még a felszereltsége is gazdagabb.

 

Motorok Honda City Adventure szabadalmi rajzok
Kattintson a képre a galériához!


Példaként rögtön kiemelhetők a radiális rögzí­tésű első fékek (a tanulmányon hagyományosak voltak). Aztán itt van még a kisebb kipufogó, a fűzött felni és a nagyobb kézvédő is.

 

A jelenleg információk szerint gyakorlatilag biztosra vehető, hogy az állí­tható szélvédővel és elegáns TFT kijelzővel készülő kaland-robogó lemezei alatt a gyártó NC platformját találjuk. Ez azt jelenti, hogy 750 köbcentiméteres, soros kéthengeres blokk dolgozik benne, ami 54 lóerejét a jól ismert DCT (robotizált) váltón keresztül továbbí­tja a hátsó keréknek.

 

A hivatalos bemutató időpontja még mindig kérdéses. Egyes vélemények szerint azonban a nyár közepéig lehullhat a lepel az Integra kissé torz testvéréről.