2017-es Yamaha MT-09 teszten járunk (frissül)

Frissí­tés (2016. 12. 05. 13:25)

 

A 2017-es Yamaha MT-09-es Mallorcán zajló tesztje távolról sem a szokásos mederben zajlik. Kiküldött tudósí­tónk gyors jelentése szerint ugyanis a szervezők például felvettek a helyszí­nek sorába egy elhagyatott romszí­nházat is, ami igen különleges miliőt varázsol az új motor köré.

 

Motorok Tesztek galériája Yamaha MT-09 (2017) teszt
Ég a gumi az új MT-09-es alatt

 

Szintén meglepő, hogy a Spanyolországhoz tartozó turistaparadicsomban kellemes meleg napsütés helyett köd és szemerkélő eső nehezí­ti a tesztelők dolgát.

 

Motorok Tesztek galériája Yamaha MT-09 (2017) teszt

Romos épület is szerepel a teszthelyszí­nek között

Ennek ellenére az eddigiek alapján azt már biztosan tudjuk, hogy a motor fantasztikus!

 

 


Még alig száradt meg a tinta az idei Intermot szalonról í­rt, helyszí­ni beszámolónkon és máris teszteljük az ott bemutatott újdonságok egyikét, a 2017-es Yamaha MT-09-est.

 

 

A japán gyártó sötét oldalának új etalonja a naked klán vezetőjétől, az MT-10-estől kölcsönözte megjelenését, ami legfőképp az új fényszórón érhető tetten. Emellett azonban megújult a hátsó traktus, a nyereg és az irányjelzők is. Szintén igencsak látványos különbség, hogy a rendszámtáblatartó mostantól a lengővillához kapcsolódik.

 

Motorok Tesztek galériája Yamaha MT-09 (2017) teszt
Kattintson a képre a galériához!


Technikai fronton szintén sok az újdonság. A modell második generációjában a háromhengeres blokk csúszó/rásegí­tő kuplunggal és gyorsváltóval gazdagodott, illetve a felfüggesztés is minden irányban állí­tható.

 

Az új MT-09 tesztje teljes terjedelmében a Motorrevü következő számában lesz olvasható. A lap december 22-én landol az újságos standokon.